جدیدترین فیلم ها موزیک ویدیو ها نرم افزار ها مقاله های علمی
دانلود بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag برای PC
23 / 11 / 1392 ساعت 12:15 | بازدید : 2050 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

 

بخش عمده ای از بازی در سال ۱۷۱۵ و در عصر طلایی دزدان دریایی اتفاق می افتد. در این شماره بازیکنان نقش یک دزد دریایی و عضوی از فرقه اساسین ها به نام Edward Kenway را ایفاد میکنند که در واقع همان پدربزرگ کانر ( شخصیت اصلی نسخه سوم ) است. داستان بازی از آنجا شروع می شود که پس از خاتمه یافتن جنگ در میان امپراتوری های اروپایی و بیکار شدن گروهی از کارمندان نیروی دریایی، عده ی زیادی از آنها من جمله Edward برای به دست آوردن پول و ثروت، همسران و خانواده های خود را ترک کرده و راهی آب های کارائیب می شوند و به گروه دزدان دریایی می پیوندند. Edward در طول این مسیر با حوادث و افراد زیادی رو به رو خواهد شد که مسیر و اهداف زندگی او را تغییر می دهند.

Assassin's Creed IV: Black Flag PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵.۷ گیگابایت به پست اضافه شد|

|آپدیت Update v1.03 with DLC-RELOADED به پست اضافه شد|

 

Assassins Creed IV pc cover small دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PC

 

read دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

با داشتن دیدگاهی کلی و اجمالی می توان گفت که بازی همچنان چارچوب اصلی داستان سرایی و روند داستانی شماره های اولیه خود را حفظ کرده و به آنان پایبند است. بازی از لحاظ زمانی به دو بخش مجزا تقسیم شود: یکی زمان حال و دیگری زمان گذشته با محوریت Edward Kenway. حوادث بازی در ۳ شهر اصلی به نام های Hawana، Kingston و Nassau به وقوع می پیوندد و در همین راستا بازیباز می تواند به صورت آزادانه به گشت و گذار در این شهرها بپردازد. در کنار این ۳ شهر بیش از ۵۰ نقاط دیگر نیز در سرتاسر محیط عظیم بازی وجود دارد که هر یک ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. به صورت کلی و با استناد به گفته سازندگان می توان محیط بازی را اینگونه بخش بندی کرد که حدود ۶۰% آن را آب های آزاد و حدود ۴۰% آن را خشکی ها فراگرفته اند. هر یک از این دو بخش زیر مجموعه های زیادی را شامل می شوند و به همین خاطر تنوع خاصی را به جهان بازی بخشیده اند. مناطق خشک بازی که بخش نسبتا کوچکی از آن محسوب می شوند شامل زیر شاخه های زیادی من جمله جنگل ها، قلعه ها، خرابه ها، روستاهای کوچک و … هستند. البته این تنها محیط خشک و ساحلی بازی نیست که از چنین تنوعی برخوردار است، در سویی دیگر از بازی، محیط های آبی نیز از چنین تنوعی برخوردارند و به دو قسمت زیر آب و روی آب ( گشت گذار و مبارزات ) تقسیم می شوند. محیط های زیر آب و غارهای نهفته در آن به صورت کاملا پویا ساخته و شبیه سازی شده اند تا جایی که امکان کاوش و کشف گنجینه های مدفون شده در آنها به بهترین شکل ممکن وجود دارد. البته کشف گنجینه ها و ثروتمند شدن در Assassin's Creed IV آنچنان کار ساده ای نیست زیرا در آب های نیلی رنگ جزایر کارائیب کوسه های گشنه انتظار شما را می کشند و آماده اند تا از وجود شما تغذیه کنند!

 

 برای توضیحات بیشتر و دانلود روی ادمه ی مطلب کلیک کنید

 

این صفحه را به اشتراک بگذارید

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دانلود دوبله فارسی بازی Warcraft III The Frozen Throne
13 / 11 / 1392 ساعت 15:30 | بازدید : 6861 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )
 

دانلود دوبله فارسی بازی Warcraft III The Frozen Throne | تاپ 2 دانلود

دانلود دوبله فارسی بازی Warcraft III: The Frozen Throne

| نسخه کاملا فارسی دیالوگ های درون بازی + دموهای آن |

| مپ های جهانی چند نفره و … اضافه شد |

 

نام بازی: Warcraft III: The Frozen Throne – جنگ اساطیر ۳: تاج و تخت سرد

تاریخ انتشار: ۲۰۰۳

بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: استراتژی
زبان: فارسی 
حجم فایل: ۱٫۱۵ GB

اطلاعات بازی:

Warcraft III: The Frozen Throne یک بازی ریل تایم استراتژی کامپیوتری است که توسط Blizzard Entertainment برای ویندوز و  سیستم عامل مک ساخته و منتشر شد. در داستان این بازی چهار گروه به چشم می خورند: الف ها، ارک ها، هیمن ها و نایت الف ها. هیمن ها همان انسان ها هستند که دارای عمر کوتاهی می باشند و با تلاش بسیار توانسته اند دانش ها و جادوهای بسیاری را کشف کنند و بر این عقیده اند که با پرهیزکاری می توانند از خود در مقابل تاریکی ها محافظت کنند و …
سرعت بالا در تصمیم‌ گیری، تصمیم ‌های مناسب و عکس العمل ‌های سریع استراتژیکی از عوامل مهم موفقیت در این بازی به شمار می ‌روند. این بازی فشار فکری بسیار زیادی بر بازیکن وارد می‌کند و می ‌توان آن را با ورزشی مثل شطرنج مقایسه نمود.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
موضوعات مرتبط: دانلود بازی , ,

|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3


دانلود آخرین نسخه بازی دوتا 2 برای کامپیوتر
13 / 11 / 1392 ساعت 15:26 | بازدید : 4096 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )
دانلود بازی  Dota 2 v580 دوتا 2 ورژن 580

بازی dota 2 توسط valve منتشر شده ، تحت شبکه ،در سبک استراتژی و رقابتی میباشد که از مبتدی تا حرفه ای این بازی را دوست دارن و طرفداران پرشوری در سراسر جهان دارد . این بازی قیل از اینکه  game جدایی بشود یکی از نقشه ها یا map بازی وار کرفت Warcraft  بود . dota 2  به صورت گروهی برگذار میشود و ۱۰۴  قهرمان ( Hero ) که در سه دسته agility , strength , intelligence جادو، سرعت و قدرت قرار دارند را می توانید انتخاب کنید هر نفر میتواند ۱ عدد hero برای خود انتخاب کند که در مجموع ۱۰ قهرمان درون این map برای مبارزه آماده  میشوند . ۲ تیم ۵ نفره با انتخاب قهرمان مورد علاقه خود وارد بازی شده و به صورت گروهی با گروه مقابل مبارزه میکنند . در این میان باید نقشه و نقاط درگیری که شامل ۳ جای مهم در بازی میباشد را کامل بشناسند، آیتم ها و جادوها جزو عناصر اصلی بازی میباشند که بازیکنان باید با آنها آشنا باشند . دانلود بازی  Dota 2 v580 دوتا ۲ ورژن ۵۸۰ از سایت دانلود فارسی . فرق اصلی که dota 2 را از ورژن قبل جدا میکند ترکیب آیتمهای جدید از یکدیگر، عوض شدن فروشگاه و گرافیک بازی بوده است .

ویژگیهای بازی :

اضافه شدن قهرمانان Hero جدید به بازی

آیتمهای جالب و ترکیبهای متفاوت به فروشگاه اضافه شده

گرافیگ بالا نسبت به دوتا آل استار Dota Allstar

3 بعدی شدن بازی و عوض شدن طراحی نقشه

امکان دانلود فایلهای Replay آز بازی

بشدت اعتیاد آور است                                                    

تصاویری از محیط بازی :

 Dota 2 v580 Full

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

 

این صفحه را به اشتراک بگذارید

موضوعات مرتبط: دانلود بازی , ,

|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
به امیر دانلود خوش امدید
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
نظر سنجی

نظر شما در مورد دوستی ایران و امریکا چیست؟

خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 41
بازدید ماه : 41
بازدید کل : 278075
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان AMIRDOWNLOAD و آدرس AMIRDOWNLOAD.DDE.IR لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.